Sunday 14 July 2013

rahsia kecantikan MAKNYAH!!

 
Mak Nyah Nampak Wanita Sejati




Anda Fikir Dia Ini Adalah Gadis Sejati? Anda Salah!! | Siang menjadi Treechada Petcharat tetapi menjelang malam menjadi Nong Poy Treechada. Disebalik kecantikannya, beliau sebenarnya Nong Poy yang telah melakukan pembedahan membuang alat kelaminnya dan menjadi wanita "sejati".





 


Di sebalik kecantikan wanita ini ternyata dia adalah mak nyah..tapi apa yang boleh jadikan dia begitu feminin. Mereka banyak mengambil supplement antaranya vit C, vit B, vit E pengambilan kolegen dan sebagainya dan lebih famous di panggil pil hormone. mereka amat bergantung kepada pil hormone untuk menghasilkan hormone wanita dan terjadilah buah dada, bentuk punggung, kulit yang licin dan sebagainya.
 
Mereka sanggup menelan pil untuk kelihatan cantik kenapa kita sebagai wanita tidak mahu mengamalkan vitamin untuk kelihatan menawan dan cantik?? yang penting vitamin itu adalah 100% selamat antaranya SHAKLEE!!

 

 
 
antara cadangan vitamin untuk kulit yang cantik dari SHAKLEE adalah
 


hubungi saya untuk kelihatan cantik menawan dengan SHAKLEE....
01797908455/0197918455l redmummyshop@gmail.com atau FB nor hafaezah ab halim



Rasulullah s.a.w telah bersabda yang maksudnya:”Bahawa Allah telah menurunkan penyakit dan ubat dan dijadikan kepada setiap penyakit ada ubatnya, berubatlah tetapi jangan berubat dengan benda-benda yang haram.” (Abu Daud)


Setiap penyakit ada ubatnya, jika bersesuaian ubat tersebut, maka ia akan sembuh dengan izin Allah S.W.T. Selaku seorang Islam kita diwajibkan berikhtiar untuk mendapatkan rawatan yang halal dan menjauhi perkara yang haram apalagi yang melibatkan perbuatan syirik kepada Allah.
 

No comments:

Post a Comment